Saturday, September 09, 2006

My current LSS
Les Yeux Ouverts
Ce souvenir je te le rends
Des souvenirs tu sais j'en ai tellement
Puisqu'on reva de jours errants
Pas la peine de changer trop

Ce souvenir je te le prends.
Des souvenirs comme ca j'en ai tout le temps
Si par erreur la vie nous separe,
J'le sortirai d'mon tiroir.

J'reve les yeux ouverts
Ca m'fait du bien
Ca ne va pas plus loin
J'vais pas voir derriere
Puisque j'aime bien
Vivement demain

Un dernier verre de sherry
Du sherry mon amant quand je m'ennuie
Tous les jours se ressemblent a present
Tu me manques terriblement

Blue Margarita


English Translation
This memory I'm giving back to you
These memories, you know I have so many
Since we dreamed of passing days
No need to change too much.

This memory I'm taking from you
Memories like that happen to me all the time
If life mistakenly sets us apart,
I'll get it from my drawer

I dream with my eyes open
It feels good
It does not go any farther
I don't look back
Since I feel good
I wish tomorrow would come quick

A last glass of sherry
Sherry, my love, when I feel sad
All days look alike to me now
I miss you so terribly

* This song by Beautiful South is included in the soundtrack for the movie "French Kiss" and I recently heard it too in "The Devil Wears Prada"
* It is the French version of "Dream a Little Dream of Me".
* The picture is my shot of a Blue Margarita glass, my favorite 'poison' in Boracay.

No comments: